Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Sleek Palettes

Γεια σας
Αγορασα την πρωτη μου παλετα απο την Sleek πριν ενα χρονο περιπου και ηταν η Original απλα για να την δοκιμασω. Μου αρεσε η ποιοτητα αλλα τα χρωματα δεν τα βρηκα ενδιαφεροντα εκτος απο το Πετρολ τα υπολοιπα  ηταν συνηθισμενα. Πριν απο μερικους μηνες εψαχνα σκιες για καποιες νεες  κοπελες που θελουν καλη ποιοτητα αλλα δεν μπορουν να ξοδεψουν πολλα χρηματα και αγορασα την storm για να την δοκιμασω , εαν και αυτη ηταν εξ ισου καλη σε ποιοτητα ,να τις προτεινω στα κοριτσια και αυτο γιατι καποιες φορες οι εταιρειες κανουν ενα καλο προιον και τα υπολοιπα δεν εχουν την ιδια ποιοτητα.
Και ετσι ξεκινησε η "σχεση " μου με τις παλετες της Sleek, εκτοτε φοραω σχεδον μονο αυτες.
Κατα την αποψη μου η εταιρεια βελτιωνεται γιατι στην τελευταια παλετα εχει πολλες σκιες ματ. Ειναι πιο ευκολο να κατασκευασεις μια πολυ καλη shimmer σκια αλλα πολυ πιο δυσκολο μια πολυ καλη ματ. Shimmer σκιες φταχνω και εγω αγοραζω τις πρωτες υλες απο Αμερικη.Το μονο που χρειαζεται ειναι να ξερεις χρωματολογεια και εχεις οτι χρωμα θελεις σε shimmer.
Ειναι το χομπυ μου.
 Με τις ματ σκιες ομως τα πραγματα ειναι πιο δυσκολα γιατι μπορει η σκια στην συσκευασια να φαινεται μια χαρα αλλα οταν την φορας το χρωμα να ειναι πολυ αδυναμο και μολις την κανεις Blending σχεδον δεν υπαρχει και αυτο μπορει να σου συμβει και με την καλυτερη εταιρεια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου