Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Make up on Budget

Γεια σας
Αποφασισα να κανω την σειρα  "Make up on budget" γιατι τα καλα προιοντα δεν ειναι προνομιο μονο οσων εχουν πολλα  χρηματα Με εναν καλο προγραματισμο μπορειτε να εχετε ολα οσα χρειαζεστε χωρις να ξοδεψετε μια μικρη περιουσια. Ειδικα στην σημερινη εποχη με την τοση πιεση που δεχομαστε  ολοι σε σχεση με τα οικονομικα μας πρεπει να ειμαστε πολυ προσεχτικοι.
Ευτυχως που υπαρχει το ιντερνετ και με λιγο ψαξιμο μπορεις να βρεις οτι θελεις σε πολυ καλες τιμες. Πριν αποφασισετε να κανετε τα ψωνια σας στο ιντερνετ καντε την ερευνα σας μερικες φορες πχ το ιδιο προιον στο επισημο σαιτ της εταιριας ειναι πιο ακριβο απο οτι σε ενα  σαιτ  που πουλα προιοντα απο διαφορετικες εταιριες και φυσικα να προσεχετε παντα και τα εξοδα αποστολης πριν βαλετε την παραγελεια σας.
Θα σας δωσω ενα παραδειγμα προσφατα επρεπε να αγορασω ενα μεικ απ της  Revlon το colorstay γιατι μου τελειωνε πηγα λοιπον σε γνωστο καταστημα της Αθηνας οπως εκανα παντα να αγορασω ενα καινουργιο η τιμη ηταν περιπου 25 ευρω Γυρισα σπιτι μου και αποφασισα να το ψαξω κοιταξα στο Ebay και στο Ebay uk και τελικα το αγορασα απο το uk το κοστος ηταν 9.75 λιρες συν 2.95 τα εξοδα αποστολης δηλ μου κοστησε περιπου 15 ευρω σημαντικη διαφορα νομιζω
Οταν αρχισα να ψαχνω για τα ρουζ της  La Femme τα βρηκα σε δυο σαιτ αλλα μην εχοντας το χρωματολογιο δεν μπορουσα να διαλεξω τα χρωματα που θα με ενδιεφεραν να κανω δηλαδη την παλετα της δικης μου επιλογης ετσι αγορασα μια παλετα ετοιμη με προεπιλεγμενα χρωματα ελπιζοντας οτι δεν ειχα πεταξει το χρηματα μου Ευτυχως ημουν τυχερη και τα χρωματα των ρουζ ηταν ολα σε βασικους χρωματισμους Απο τοτε δεν εχω χρησιμοποιησει αλλα ρουζ
Προσφατα  βρηκα  ενα αγγλικο σαιτ που εχει  τα ρουζ της La Femme και το χρωματολογιο ετσι ευκολα μπορειτε να τα διαλεξετε και να τα αγορασετε
http://www.love-makeup.co.uk/  Η τιμη για καθε ρουζ ειναι 2.99 λιρες και η  αδεια παλετα 10.99 λιρες
Και μια φιλικη συμβουλη αν παθετε το "τα θελω ολα τωρα"(οπως συχνα το παθαινω εγω) μην βαλετε την παραγγελεια σας ,πηγαινετε εκει που εχετε τα ειδη του μακιγιαζ σας και ξανακοιταξτε τι εχετε Ειναι κριμα να βρεθητε με 2 ιδια χρωματα ενω μπορειτε να πλουτησετε την συλλογη σας με καινουργια και οι δικαιολογιες του τυπου "μα τι βολικα θα τα εχω ολα σε μια παλετα" δεν ειναι αρκετη (οπως μου ειπε μια φιλη και συναδελφος αλλα με πολυ λιγοτερο ευγενικο τροπο καταλαβαινετε.....) γιατι υπαρχει τροπος να βαλετε τα ηδη υπαρχοντα καλλυντικα σας σε παλετα  και αυτο θα ειναι θεμα για ενα επομενο βιντεο
Μεχρι την επομενη φορα να ειστε ολες καλα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου