Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Πως να προσαρμοσετε το χρωμα του μεικαπ σας

Ζουμε σε μια χωρα με παρα πολυ ηλιοφανεια και ειναι φυσικο το χρωμα της επιδερμιδας μας να σκουραινει σταδιακα ξεκινωντας απο την ανοιξη Σε αυτη την περιπτωση δεν χρειαζεται να αγοραζουμε ανα τακτα διαστηματα και ενα καινουργιο μεικ απ.
Απλως αγοραζουμε ενα αρκετα πιο σκουρο χρωμα και το προσθετετε σ'αυτο που ηδη εχετε.
Σαν μακιγιεζ οταν πηγαινω σε μια δουλεια δεν ειναι δυνατον να παιρνω μαζι μου 40 διαφορετικα χρωματα γιατι δεν ειναι μονο το χρωμα που πρεπει να καλυψω πρεπει να ειμαι προετοιμαζμενη και για το ειδος του μεικ απ που χρειαζεται ο καθε πελατης
Χρειαζεται μετρεια καλυψη ? φουλ καλυψη ? ειναι για φωτογραφιση ? ειναι για βιντεοσκοπηση ? ειναι ροζ untertone ?ειναι κιτρινο untertone ? εχει ξηρη/κανονικη  επιδερμιδε ?εχει λιπαρη/μικτη επιδερμιδα? Καθε μια απο αυτες τις περιπτωσεις χρειαζεται διαφορετικο μεικαπ .Φανταστητε λοιπον αν απο το καθε ειδος επρεπε να εχω και 10 διαφορετικα χρωματα συν τα διορθωτικα χρωματα (μωβ πρασινο πορτοκαλι κτλ) και φυσικα εαν σε αυτα προσθεσετε και ολα τα αλλα ειδη που πρεπει να εχω μαζι μου οπως κονσιλερ, πουδρες κτλ θα επρεπε να μετακινουμε με βαλιτσες. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου